Сучасний діалог учня та вчителя є дуже відповідальною і не завсім легкою справою. Щоб цей процес постійно покращувався й приносив користь вчителям і учням , у Зорянському НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей» було проведено психолого-педагогічний семінар. Його метою було підвищення соціальної та педагогічної компетентності вчителя у роботі з учнями, удосконалення навичок подолання конфліктних ситуацій, розвиток емпатії, активного спілкування, вміння розуміти інших, сприяти мотивації вчителя для самовдосконалення у різноманітних сферах життя.
Практичний психолог закладу Богданова М.П.,створивши доброзичливу атмосферу, згуртувавши учасників семінару, допомагала виробити принципи ефективної взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу.
Під час заходу виконувалися різноманітні вправи в ході яких вчителі висловлювали свої очікування від семінару, згадували чому обрали саме професію педагога, виявляли плюси та мінуси вчительської праці, джерела та ресурси енергії, мотивації, виявляли, що вчитель крім знань може дарувати своїм учням. Учасники з мяким гумором та кмітливістю вдосконалювали в цих вправах свої вміння у знятті психологічної напруженості, розуміння розбіжностей стилів виховання батьків та вчителів під час формування особистості дитини.
Доповідь Богданової Д.І, Чіклікчі А.І., обговорення цікавих та нестандартних педагогічних ситуацій, виконанна вправа «Лялька» і почута потім від психолога притча про «Сонце і вітер» підтримали прагнення вчителів знаходити найефективніші методи у своїй роботі у взаємодії як з учнями так і з батьками.
В результаті роботи учасники семінару висвітлили проблеми й підкреслили необхідність творчої співпраці батьків,вчителів та учнів. Це взаєморозуміння зараз вкрай необхідне,адже мета кожного з учасників процесу спільна й дуже важлива. У сучасному світі потрібно захищати й підтримувати всіх, даючи можливість жити, вчитися,працювати й розаиватися у правовій Європейській державі імя якійУкраїна.