У цього журналу є можливість роботи онлайн з різних пристроїв, є можливість роботи офлайн (відсутність інтернету), та роботи зі смартфону, планшету чи компьютеру.

1) Перейдіть за посиланням -  goo.gl/LBPJsU

2) Запросіть доступ для редагування; (якщо ви не авторизовані, то для редагування може знадобитися увійти в свій акаунт Google, (GMail). 

3) Почекайте коли вам нададуть права для редагування . Після того як вам нададуть права на редагування ви зможете вносити данні про присутність учнів на уроці.  Користуйтесь :).

 

Фінську освіту в Україні завжди ставлять за приклад. Але навіть якщо дуже вірити хвалебним словам, краще побачити й відчути фінські підходи без посередників. А ще краще – з українськими дітьми і в українських реаліях.

Читати оригінал статті - https://ukrainian.voanews.com/a/zamist-poboriv-ta-shche-chotyry-rysy/4145024.html?nocache=1

Мій син ходить у третій клас державної (public) школи в навчальному окрузі провінції Феєрфакс, штат Вірджинія. Деякі особливості організації шкільного життя, описані у статті, притаманні школам саме нашого округу. Втім, більшість з них – будь-якій державній американській школі, де навчається близько 90% усіх дітей США.

Диференційована система навчання

Вже з третього класу діти навчаються на різних рівнях​

"Дивіться в очі дитині так, ніби ви зазираєте у майбутнє, і змінюйтеся разом з вашими учнями і дітьми. Бо гнучкість – це не зрада своїх переконань, це не програш, не слабкість. Навпаки цим ви демонструєте свою здатність до розвитку. А це один із ключів до порозуміння з дітьми".

Які глобальні та локальні виклики стоять перед українською реформою освіти. Чому сформувалася криза довіри, опозиція до систем та інституцій та де захований потенціал для партнерства і втілення освітніх змін.

uc.kr.ua

UC.KR.UA

Перебуваючи зараз в Австралії, система освіти якої є однією з найкращих у світі, я досліджую глобальні виклики і шукаю корисні для України розв’язки. Одним із проектів, в якому втілюються ці пошуки і спостереження, є українська волонтерська ініціатива «Освіта-2030». Це спроба подивитися у перспективу майбутнього і саме з цієї перспективи доповнити реформування освіти.

Ми звикли порівнювати Україну з іншими суспільствами, дивитися, хто кращий, хто гірший. Я пропоную на ці порівняння подивитися інакше. Є речі, в яких ми дійсно унікальні, але є речі, в яких ми дуже схожі навіть з найбільш розвиненими суспільствами. Це необхідність давати відповіді на глобальні виклики, і ось деякі з них.

© 2014-2024 Зорянський ліцей.