Шкільні роки – незабутня сходинка життя кожної дитини, яка наскрізною ниткою залишається в пам’яті на все життя.
Від того, наскільки сприятливим та безпечним є освітнє середовище, залежить формування особистості, виховання її якостей, оволодівання необхідними вміннями та навичками, які так потрібні в сучасному житті.
Загрозливим чинником у реалізації права на освіту наразі є булінг. За статистикою 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу, 24% ставали жертвами булінгу.
Булінг – руйнівне явище, що має довготривалі наслідки для соціального життя дитини. Ставши жертвою цькування, дитина стає невпевненою, відчуває страх, тривогу, зневіру та біль. Постраждалим буває тяжко зосередитися на навчанні, вони пропускають уроки, бо не хочуть ходити до школи, інколи взагалі змінюють навчальний заклад, ізолюються від суспільства та закриваються у своєму маленькому всесвіті. Багатьом жертвам складно знайти друзів, довіряти та вірити, відкриватися новим горизонтам.
Саме тому привернення уваги до проблематики булінгу та необхідності його подолання набуває неабиякої актуальності.
4 травня, відзначають Міжнародний день протидії булінгу (День боротьби з цькуванням), день, коли весь світ об’єднується, щоб протистояти булінгу в школах, на дитячих майданчиках та в соціальних мережах який проголосила ООН.
У цей день в нашому закладі було організовано і проведено виставку плакатів «Шкільному булінгу скажемо – Ні!», тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», класні години «Віртуальний терор: кібербулінг», працював відеозал – переглядали відеоролики «Нік Вуйчич про булінг у школі», працював постійно діючий консультативний пункт Скринька довіри».
Всі ці заходи спрямовані навчити здобувачів освіти розпізнавати ситуації булінгу (цькування) та вчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі.